Autor: Admin
Piatok, 11 December 2015
Dňa 10.12.2015 nás niektorí naši klienti upozornili, že pod operačným systémom Windows 7 a Windows 8.1 im zo dňa na deň prestala fungovať v našom programe funkcia "Export Report do formátu PDF", t.j. nie je možné vyexportovať výstupnú rozpočtovú dokumentáciu do elektronického formátu PDF. Testovaním a štúdiom odkazov IT komunity na internete sme zistili, že tento problém spôsobila "Aktualizácia Windows - KB3102429".
Na odstránenie tejto chyby postupujte nasledovne:
Otvorte službu Windows Update takto: kliknite sa na tlačidlo Štart. Do vyhľadávacieho poľa zadajte text Update a potom v zozname výsledkov kliknite na položku Windows Update.
Zistite si, ktoré aktualizácie systému Windows sú nainštalované vo vašom počítači takto: na ľavej table kliknite na položku "Zobraziť históriu aktualizácií"
V hornej časti obrazovky kliknite na odkaz Nainštalované aktualizácie.
V zozname histórie aktualizácií nájdite položku "Aktualizácia zabezpečenia pre Microsoft Windows (KB3102429).
Kliknite sa na riadok s danou aktualizáciou, stlačte pravý klik myšky a vyberte voľbu "Odinštalovať" alebo "Zmeniť".
Po niekoľkominútovom odinštalovaní vás systém vyzve na reštart.
Vykonajte reštart Windows.
Po reštarte Windowsu je "Export Report do formátu PDF" opäť funkčný. Ak potrebujete pomoc pri tejto službe, obráťte sa na dodávateľa programu.
Tento problém sa netýka operačného systému Windows XP, Vista, Windows 8.0 a Windows 10.
Operačné systémy Windows Server ešte v tejto súvislosti testujeme.